7/15/2015

Bachelor of Arts

Hej! Na wstępie chciałbym przeprosić za to, że moje chęci są dużo większe niż możliwości i nie byłem w stanie nic napisać przez ostatnie pół roku. Już pędzę z wyjaśnieniami. :)

Ostatni semestr w koledżu nieźle dał mi w kość. Przede wszystkim zbyt późno wziąłem się za pisanie pracy dyplomowej, co skutecznie odebrało mi całą motywację. Słyszałem, ze wiele osób odczuwa ten etap studiów dwukrotnie, a teraz miałem "przyjemność" przekonać się na własnej skórze, jak to jest. Nawet tytuł mojej pracy nie bardzo potrafił dać mi zastrzyku energii, mimo że pisałem o tym, co naprawdę mnie interesuje. Dodatkowo stres przed egzaminami na uniwerku nie pozwalał mi myśleć o niczym więcej.

Całe szczęście wszystko za mną. Mogę pochwalić się dyplomem NKJO oraz licencjackim UW. :) Aktualnie staram się o przyjęcie na studia drugiego stopnia. Zastanawiam się nad dwoma instytutami, porównuję plany zajęć, czytam opinie w internecie i wiecznie jestem niezdecydowany.

Przyszedł czas, by nadrobić zaległości, bo przez ostatnie pół roku skupiony byłem na angielskim, zostawiając w tyle pozostałe języki. Może nie do końca, bo seriale i telenowele oglądałem w oryginale, ale produktywnej nauki nie było zbyt wiele.

Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zdawaniem CPE. Co prawda ostatni rok kolegium to przerabianie materiału na poziomie proficiency, ale póki co nie czuję się w tym mocny. Poza tym, magister filologii nie zawsze równa się osobie z biegłym językiem. Tutaj też mam w sumie dylemat. Chciałbym w przyszłości prowadzić kursy na C2, więc myślę, że byłoby to atutem.

W każdym razie zebrałem materiały i rozpocząłem naukę. Jeżeli nie przyda się do zdania tego egzaminu, zawsze to jakaś praca nad językiem i podnoszenie swoich kompetencji.

Przez te pół roku odwiedzałem regularnie blogspota, czytając językowe blogi, także chociaż tutaj zaległości nie ma. :) Najbardziej tęskniłem za wyzwaniami blogerów dotyczących nauki. Zawsze mnie to bardzo motywowało, szkoda, że ucichło trochę. :)

Mam zamiar trochę zająć się tym blogiem w wolnej chwili, jakiś fanpage by się przydał, kosmetyczne zmiany layoutu. Zobaczy się. Do usłyszenia wkrótce.

1 komentarz :